[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: ::
بخش‌های اصلی
راهنمای نویسندگان::
اخبار و رویدادها::
بانک جامع اطلاعاتی::
ارتباط با ما::
درباره ما::
ثبت نام::
ارسال طرح::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الكترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در كادر زیر وارد كنید.
..
:: خبرهای مهم ::

مقالات مستخرج از طرحهای تصویب شده ارسالی به مجله زراعت و فناوری زعفران، به طور ویژه رسیدگی خواهند شد. برای تسریع در فرآیند داوری و تعیین تکلیف در کوتاهترین زمان ممکن، پس از سابمیت مقاله با شماره ۰۵۱۵۱۲۴۰۰۰۰ داخلی ۱۷۴ یا شماره ۰۹۱۵۰۳۵۳۳۶۲ تماس حاصل فرمائید.

 

آیین نامه جدید پژوهشکده زعفران در ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ به تصویب شورای پژوهشکده زعفران رسید. پیشنهاده هایی که از این تاریخ به بعد در سامانه طرحهای پژوهشکده ثبت گردند بر اساس آیین نامه جدید تصمیم گیری خواهند شد.

 


 
قابل توجه مجریان طرحهای تصویب شده (دارای وابستگی سازمانی): پس از تصویب طرح و انعقاد قرارداد (در قراردادهای حقوقی)، لازم است طرح دهندگان محترم جهت صدور "تاییدیه پژوهشی وزارت علوم" از طریق موسسه خود پیگیریهای لازم را انجام دهد. چرا که پرداخت بخشی از اعتبار طرح منوط به صدور مفاصا حساب از تامین اجتماعی است و همه طرحهای پژوهشی تصویب شده برای اخذ مفاصا حساب رایگان، نیازمند تاییدیه پژوهشی از وزارت علوم هستند. لذا در صورت نبود مفاصا حساب هنگام تسویه حساب، علاوه بر کسر مالیات، هزینه تامین اجتماعی از کل مبلغ قرارداد کسر و سپس به حساب موسسه طرح دهنده واریز خواهد شد.
همچنین پس از موافقت با اجرای طرح، تعیین ناظر و انعقاد قرارداد، در اسرع وقت نسبت به بارگذاری اسکن قرارداد امضاء شده، ضمانت نامه حسن انجام کار (در قراردادهای حقوقی)، و آخرین مدرک تحصیلی اقدام گردد (هر گونه پرداخت منوط به تایید مستندات توسط ناظر است و مستندات از طریق همین سامانه به ناظر ارسال میگردد). به علاوه، پس از بارگذاری گزارشها در سامانه، جهت تسریع امور با شماره تلفن ۰۵۱۵۱۲۴۰۰۰۰ داخلی ۱۷۴ یا ۲۱۷  و یا ۰۹۱۵۰۳۵۳۳۶۲ تماس حاصل شود.
 
قابل توجه اعضای هیات علمی دانشگاهها و موسسات دولتی: قرارداد حقوقی بین پژوهشکده زعفران و رئیس یا معاون پژوهشی موسسه طرح دهنده منقعد خواهد شد (لذا در این گونه قراردادها، بایستی شماره حساب موسسه ذکر شود). همچنین همه قراردادها نیازمند نامه "ضمانت نامه اداری" (به میزان ۱۰% مبلغ قرارداد) هستند. لذا طرح دهندگان محترم پس از تصویب طرح، جهت صدور نامه مذکور پیگیری لازم را داشته باشند.
 

راه اندازی آزمایشگاه تجزیه دستگاهی
پژوهشکده زعفران به منظور انجام امور تحقیقاتی، پژوهشی، آموزشی، اقدام به راه اندازی آزمایشگاه تجزیه دستگاهی نموده است و در این راستا به دستگاه جذب اتمی ساخت شرکت Perkin ELMER مجهز گردیده و پذیرای نمونه های آزمایشگاهی با نرخ مصوب است. این دستگاه در حال حاضر قادر به اندازه گیری عناصر مس، منگنز،روی، آهن، سرب، آرسنیک و جیوه می باشد.
 

فرآیند صدور مفاصا حساب

پس از تصویب طرح، مجری برای صدور تاییدیه پژوهشی از سامانه ساجد وزارت علوم اقدام میکند. پس از تکمیل گزارش نهایی، چاپ مقاله و تایید مستندات توسط ناظر، درخواست اختتام از طریق همین سامانه توسط مجری بارگذاری و سپس در شورای پژوهشکده زعفران مطرح میشود. در صورت موافقت با اختتام، دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه تربت حیدریه نامه "درخواست صدور مفاصا حساب" خطاب به اداره تامین اجتماعی شهرستان موسسه/دانشگاه مجری را صادر و از طریق سامانه های مربوطه برای اداره مذکور ارسال میکند. پس از صدور مفاصا حساب، مجری مفاصا حساب را برای پژوهشکده زعفران ارسال میکند تا تسویه حساب کامل صورت گیرد.
 



:: اخبار آزمایشگاههای پژوهشکده زعفران ::
 | تاریخ ارسال: 1399/6/12 | 

طبق مصوبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ شورای پژوهشکده زعفران مقرر گردید از این تاریخ آنالیزهای اشاره شده در پیشنهاده های مصوب که امکان انجام آنها در آزمایشگاههای پژوهشکده هست صرفا در این آزمایشگاهها انجام شود:
>
:: درباره ما ::
 | تاریخ ارسال: 1399/6/11 | 

پژوهشکده زعفران دانشگاه تربت حیدریه:

پژوهشکده زعفران تربت حیدریه در جنوب غربی پارک جنگلی پیشکوه در تاریخ ۳/۳/۸۶ با اقدام به ساخت بنای مجتمع از محل اعتبارات ریاست جمهوری آماده راه اندازی و نهایتا در ۱/۹/۹۱ با اتمام ساختمان پژوهشکده آماده بهره گردید. این پژوهشکده در اسفند سال ۱۳۹۱ از دانشگاه فردوسی منفک شده و بطور رسمی تحویل دانشگاه تربت حیدریه گردید. در حال حاضر پژوهشکده زعفران با همکاری سایر نهاد های دولتی و شرکت های خصوصی در حال انجام فعالیت های پژوهشی، ترویجی، آموزشی، راهبردی و فرهنگی می باشد.

>
:: دسترسی به لینکهای مهم ::
 | تاریخ ارسال: 1399/6/11 | 
  • راهنمای نویسندگان:
پیشنهاده ها پس از دریافت، در شورای پژوهشکده زعفران دانشگاه تربت حیدریه بررسی شده و در صورت تایید اولیه برای داوران ارسال میشوند. طرحهای تایید شده توسط داوران جهت تصویب در شورای پژوهشکده زعفران مجددا مطرح میشوند. در صورت تصویب پیشنهاده، پس از تعیین ناظر طبق آیین نامه اجرایی طرحهای پژوهشی پژوهشکده زعفران با مجری طرح قرارداد منعقد میشود. پس از تکمیل تعهدات و تایید ناظر مستندات مربوطه در شورای پژوهشکده مطرح و اختتام طرح اعلام میگردد. جهت اطلاعات بیشتر به آیین نامه طرحهای پژوهشی حوزه زعفران مراجعه کنید.
>
:: آیین نامه حمایت از اجرای طرحهای پژوهشی حوزه زعفران ::
 | تاریخ ارسال: 1399/6/11 | 
آیین‌نامه حمایت از اجرای طرح‌های پژوهشی پژوهشکده زعفران مصوب ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

مقدمه
آیین‌نامه حمایت از اجرای طرح‌های پژوهشی حوزه زعفران به منظور حمایت از هریک پژوهش‌های کاربردی، بنیادی و فناورانه در حوزه زعفران و صنایع وابسته، با توجه به سیاست‌ها و اولویت‌های پژوهشی و فناوری کشور در این حوزه و به منظور سوق­دادن پژوهش­ها به سمت نیازهای واقعی این بخش تدوین گردیده است.
ماده ۱- اهداف
۱-۱- شفاف­سازی فرآیند تصویب تا اختتام طرح‌های پژوهشی در پژوهشکده زعفران.
۲-۱- افزایش کیفیت و هدفمند‌سازی فعالیت‌های پژوهشی مورد حمایت پژوهشکده زعفران.
۳-۱- سرمایه‌گذاری بهینه برای دستیابی به نتایج مطلوب پژوهشی با قابلیت تجاری‌سازی.
۴-۱- ایجاد بستر مناسب و سوق دادن طرح‌های پژوهشی به سمت تولید دانش فنی، محصول و ایجاد ارتباط با صنعت.
۵-۱- فراهم ساختن زمینه انجام پژوهش هدفمند در چارچوب برنامه­های تحقیقاتی اعضای هیأت­علمی سازمان­ها، دانشگاه­ها و پژوهشگاه‌های داخلی و بین­المللی.
۶-۱- ایجاد شبکه همکاری مؤثر از پژوهشگران داخلی و خارجی به منظور پیشبرد اهداف پژوهشکده زعفران در آینده.
>
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
ورود خودکار
بازیابی رمز عبور
::
آمار کاربران
:. کل کاربران ثبت شده: 258
:. کاربران حاضر در وبگاه: 0
:. میهمانان در حال بازدید: 1
::
آمار بازدیدها
تمام بازدید‌ها: 110365
بازدید 24 ساعت قبل: 461
::
اتاق‌هاى گفتگو: پرسش و پاسخ،
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 41 queries by YEKTAWEB 4645